1- Siparişlerim adresime ulaştı .Paketimde kırık ve/veya hasarlı ürünler bulunmaktadır, ne yapmalıyım?

Eksik olduğunu tespit ettiğiniz ürün, sipariş ile ilgili talep-görüş ve şikayetlerinizi iletisim@hobico.com.tr adresine iletmenizi rica edeceğiz. Size en kısa sürede cevap verilecektir.

2- Siparişlerim adresime ulaştı. İrsaliyede yer almasına rağmen paketimizden çıkmayan ürünler bulunmaktadır, ne yapmalıyım?

Eksik olduğunu tespit ettiğiniz ürün, sipariş ile ilgili talep-görüş ve şikayetlerinizi iletisim@hobico.com.tr adresine iletmenizi rica edeceğiz. Size en kısa sürede cevap verilecektir. ÖNEMLİ NOT: İrsaliyenizde yer almasına rağmen kolinizde yer almayan bazı ürünler aslında sizin adınıza okula teslim edilecek ürünler olabilir. Örneğin ebadının büyüklüğünden ya da hassasiyetinden dolayı kargoda zarar görmesi muhtemel bazı ürünleri de okula öğrenci adına teslim etmekteyiz. Bu durumda paketinizin üzerinde yer alan ve ayrıca üyeliğinizden de takip edebileceğiniz ‘’Eksik Ürün Bildirim Formu’’nda bu ürünlerle ilgili açıklamalar yer almaktadır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.